Jumaat, 21 November 2008

Perlaksanaan Pemasaran Program Score A

Perlaksanaan Pemasaran Program Score A

# Secara Berperingkat
* Score A telah dipasarkan secara berperingkat sejak pelancarannya pada tahun 2002 * Pada masa yang sama Score A masih di peringkat ujian

# Secara Meluas setelah diiktiraf oleh kerajaan
* Pada tahun 2006 mendapat keputusan yang baik dan cemerlang, telah dipasarkan secara meluas.* Pada Mac 2006, Score A telah dilancarkan secara rasminya oleh Menteri Pelajaran Malaysia, YB Dato' Sri Hishammuddin Tun Hussein.* Pihak kerajaan telah mengiktiraf Program Score A sebagai salah satu wadah di dalam meningkatkan taraf pendidikan pelajar- pelajar di Malaysia.

# Dipasaran melalui konsep jaringan pemasaran iaitu MLM (Multi Level Marketing) hingga sekarang!
* Pada bulan April 2006, Score A telah memulakan konsep jaringan pemasaran agar lebih ramai masyarakat dapat menyedari kewujudan produk pembelajaran yang begitu hebat kepada anak - anak mereka.
* Di samping itu, Score A juga memberi ruang ke arah peningkatan ekonomi dengan memberi peluang kepada sesiapa sahaja yang berumur 18 tahun ke atas untuk menyertai program pemasaran Score A sehingga berpeluang memperolehi pendapatan sebanyak RM90 ribu dalam masa 3 bulan menyertainya. Sampaikanlah kebaikan dan kepentingan Program Score A demi agama, bangsa dan negara!

Berapa harga Program Score A?
Pakej 1 : Harga portal 6 bulan = RM596.00 (Pengguna sahaja)
Pakej 2 : Harga portal 2 tahun setengah = R1788.00 (automatik jadi usahawan Score A)

Bagaimana nak dapatkan (daftar) Program Score A?
Hubungi saya :
Abd Rahman 019-3067315
rahmaan@hotmail.com
Isi Borang Langganan dan Menjadi Usahawan Score A Di sini

Tiada ulasan: