Jumaat, 21 November 2008

Testimoni Pengguna Program Score A

Nama Komentar

Norazlina Bt Mohamed Shariff
"Saya mengetahui tentang score A ini secara tidak sengaja apabila timbul hasrat utk mencari program output learning utk anak di internet. Antara byk program atau websites yg ada di internet, saya dapati Score A adalah yg paling komprehensif dan terbaik. Keyakinan saya pada produk ini adalah pendorong utk saya mempromosikannya pula pada yg lain".

Umi Kartini Rashid
"Terbukti Score A sungguh berkesan dan memberi kesenangan terutamanya untuk ibu bapa yang bekerja dan tidak mempunyai masa untuk menghantar anak mereka ke kelas tuisyen.Malahan dengan adanya Score A dapat merapatkan hubungan kasih sayang yang sedia terjalin di antara ibu bapa dan anak-anak kerana mereka dapat bersama-sama menjalankan latihan di internet dan keputusan dapat diketahui dengan serta-merta!Syabas & semoga berjaya!!".

Mohd Norisnain
"Program ini amat bagus sekali. Di samping dapat membantu pelajar mencapai kecemerlangan dlm akademik, ia juga membantu kita menjana pendapatan yang lumayan. Amat dipercayai kerana program ini telah dirasmikan sendiri oleh menteri pelajaran. program ini seiring dengan hasrat kerajaan untuk mewujudkan sekolah bestari.Jadi apa tunggu lagi???? Peluang keemasan sudah ada di depan mata. ayuh sertai program ini!!!!!!".

Marsita Yunus
"Gunakan Score A demi masa depan anak anak kita".

Zairina Zainal
"Terima kasih Score A.Sebagai seorang ibu saya berasa amat bertuah di atas kecemerlangan anak-anak saya selama ini.Mereka sentiasa menjadi pelajar pilihan semasa di sekolah tetapi setahun setelah saya berada di Jepun,Bahasa Inggeris menjadi pilihan mereka,kebimbangan saya semakin bertambah apabila melihat mereka semakin melupai format pembelajaran di Malaysia.Bagaimana nanti bila mereka pulang ketanahair?.Tidakkah nanti mereka akan mengambil masa yang agak lama untuk menyesuaikan diri?.Hanya dengan score a sahajalah saya dapat membantu anak-anak.Kini mereka sudah pun mula membuat latihan dan alhamdulliah mereka juga menyukainya walaupun pada mulanya agak perlahan..Terima kasih kerana memperkenalkan saya pada score a !. ".

Juninah Harun
"Pada mulanya sukar mempercayai bahawa saya telah menyertai programme score A.Menyebabkan saya terfikir adakah benar tindakan yang saya ambil ini. Tetapi selepas mendengar kata-kata dari upline dan members, dan ini lah "YES" permulaan baru dalam hidup saya.Membebaskan diri dari bebanan hutang,membantu kewangan keluarga disamping membantu anak-anak serantau malaysia berjaya didalam pelajaran mereka.Anda Cuba Anda Tahu Jawapannya".

Siti Noor Zehan Ariffin
"Hampir setahun anak saya mengikuti sistem pembelajaran di sekolah Jepun, semakin hari semakin kurang tumpuannya terhadap pembacaan dan latihan buku teks sekolah kebangsaan, dia tenggelam dengan hiragana, katakana dan kanji. Namun, dengan adanya Score A semenjak dua bulan yang lalu, beliau mampu membuat latihan hari- hari dan menunjukkan percapaian yang amat baik. Terima kasih Score A!!!".

Yana
"Ini testi dr kawan pagi tadi. Anak buah dia guna Score A ini utk belajar UPSR. Anak buah kwn ni berjaya dpt 4A dlm UPSR yg lepas. Mereka sefamily bersyukur sgt sbb mmg mereka target pelajar ni dpt 2A je sbb dia agak perlahan dlm pelajaran. Nampaknye Score A dah berjaya membantu pelajar ni mendapat kan keputusan yg bagus w/pun masuk agak lewat. Kalo masuk lebih awal mungkin boleh dpt 5A kan! Siapa tahu! Jadi marilah rebut peluang dgn lebih awal :)".

Hasira Husain
"Saya amat berbangga menyertai program ini,secara ringkasnya anak sulong kami seronok mencuba latihan2 yang disediakan walaupun belum dapat membaca sepenuhnya,ternyata murah,senang memantau aktiviti mereka dan yang pasti selamat dengan bermula di rumah sahaja! Kami akan pastikan kecemerlangan bersama score A bermula dari rumah."

Hariyani Madon
"Sesuatu yang... 1. baru bagi diri saya 2. sungguh menarik 3. memberi peluang untuk semua maju dan berjaya 4. tidak merugikan sama sekali !! selamat mencuba dan nikmati hasilnya."

Lynn
"Setinggi-tinggi terima kasih saya ucapkan kepada Score A kerana kini saya mampu menjana kewangan dengan hanya berniaga dari rumah."

Norazlina Binti Ramdzan
"Kini syukur Alhamdulilah, anak-anak saya semakin seronok belajar bersama Portal Score A. Bila di tanya sahaja sudah tentu segera mereka berlari menuju ke komputer. Tergambar kegembiraan di wajah mereka terutama apabila selesai sahaja di hantar jawapan sesuatu latihan dan melihat keputusan yang diberikan serta- mertanya ialah 100%. Mereka akan minta saya print dan dengan senyuman yang gembira mereka bangga dengan pencapaian mereka."

Mohd Nuur Fahmy
"Terima kasih kerana memperkenalkan program Score A yang bagus ini".

Tiada ulasan: